Aktion foran Rådhuset og på gaden. - i fbm Byrådsmøde Vi mødes i Møllestien kl 14.30 og gør vores materialer klar Vi er ved Rådhuset ca. kl 15.30 Vi går ud i gaderne i Århus ca. ml kl 16-17 Vi afslutter med kaffe/øl på en cafe.
Sommerafslutning på forårets arbejde. Vi giver os god tid til: snak om det vi gjorde, hvor vi vil hen, hvordan og med TID TIL HINANDEN. Med sange under vejs. Se det detaljerede program HER Vil du deltage i middagen kl.18 er tilmelding nødvendig. Send sms til 51416115 (Johannes)