Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Vi sætter fokus på Danmarks Overforbrugsdag fredag d 20 marts

20. marts Kl. 15:00 - 17:00

Kom og vær med til at markere, at det er dagen, hvor vi i DK har brugt de ressourcer, kloden kan reproducere på et år. Hvis alle levede som os, ville vi skulle bruge 4,7 kloder!

Derfor stiller vi op med så mange glober, vi har, som et klart budskab om, at der skal handles hurtigt og effektivt, når vi skal holde os inden for denne ene klodes grænser.

Vi indsamler forslag til politikerne og sender dem videre til de nyvalgte klima-og miljøordførere.

Kl ca 15 laver vi planetkaravane gennem gågaderne med glober og svævende sommerfugle. Med budskaber om at tage hånd om livet på vores lille blå planet.

 

Til arrangørerne og deltagerne:

Vi mødes kl. 14:30.

Har du en globus eller en sommerfugl-tag den med.

Har du dit eget sandwichskilt-tag det med.

Vi lægger op til , at det skal inspirere til konstruktiv handling og at give kloden sin stemme.

Vi har flyers og nip-nappere til uddeling-og insektkager.

Der vil være politikere på gaden den dag-så vær klar med spørgsmål og svar.

Detaljer

  • Dato: 20. marts
  • Tidspunkt:
    15:00 - 17:00
  • Begivenhed Kategori:

Sted

  • Flakhaven Odense
  • Odense, 5000

Arrangør

  • BKA Fyn
  • Telefon +4541281510
  • E-mail gullmajs@gmail.com