- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Kort Egholmcaminotur Drastrup -Sofiendal
Vi fortsætter, hvor vi slap i tirsdags. Fra busstoppestedet Drastrup på Nibevej (Bus 18, 50 og 100), mod nord til vandboringerne og rundt ad de fine stier i området. Tværs over engdraget til Letvadvej og nordpå til Sophiendal og Mulighedernes Park, hvor der går busser mod Aalborg. Turens formål er at mærke på egen krop, hvad motorvejen i Egholmlinjen er for et stort projekt, og hvad det vil gøre ved landskaberne, ikke bare på Egholm men hele vejen fra Dall til Vestbjerg. Det er idéen, at vi skal fortsætte med flere vandreture mod nord i 4-5 kms etaper til vi en dag når Vestbjerg og er blevet kloge på, hvad det er, vore politikere og transportministerium vil trække os ud i.
Vel mødt! Caminogruppen: Ute, Birte og Hanne P